SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŻARACH
W związku z zagrożeniami wynikającymi z rozprzestrzeniania się w Polsce pandemii koronawirusa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Żarach wdraża szczególne zasady działania podczas wizyt w mieszkaniach w celu usunięcia usterki przez konserwatora spółdzielni. Przygotowania ze strony użytkownika mieszkania: 1. Uzgodnić termin interwencji w dziale technicznym spółdzielni (prace będą blokowane) 2. Przygotować pomieszczenie do usuwania usterki: – przewietrzyć mieszkanie (otworzyć okna), – odkazić pomieszczenie, – przygotować środki odkażające, – ograniczyć liczbę domowników w pomieszczeniu interwencji, – w czasie interwencji przebywać w maseczce lub przyłbicy. 3. Złożyć oświadczenie, że nie posiada oznak koronawirusa i nie przebywa na kwarantannie (gotowy druk przekaże konserwator).
Przygotowania po stronie spółdzielni mieszkaniowej: 1. Wyposażyć konserwatorów w środki ochrony. 2. Wyposażyć w środki odkażające.
UWAGA! W razie nie spełnienia wyżej wymienionych standardów pracownik może odmówić wykonania usługi.
ENERGETYKA CIEPLNA OPOLSZCZYZNY S.A. informuje, że w związku z przebudową sieci ciepłowniczej w rejonie ulic Lutosławskiego-Szymanowskiego w Żarach, w dniach od 31.07.2025 do 8.08.2025 roku nastąpi przerwa w dostawie ciepłej wody użytkowej do niżej wymienionych budynków:
– ul. Paderewskiego 2-18, 20-30, 44-54
– ul. Wieniawskiego 2-10
– ul. Szymanowskiego 1-7, 9-15, 21, 23, 25
Aktualizacja:
W związku z utrudnieniami podczas realizacji prac remontowych termin przerwy w dostawie ciepłej wody uległ zmianie.
Przewidywana przerwa nastąpi od dnia 6 sierpnia 2025 roku do 20 sierpnia 2025 roku.
Przepraszamy za niedogodności i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby okres przerwy ograniczyć do niezbędnego minimum.