SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W ŻARACH
W związku z zagrożeniami wynikającymi z rozprzestrzeniania się w Polsce pandemii koronawirusa Spółdzielnia Mieszkaniowa w Żarach wdraża szczególne zasady działania podczas wizyt w mieszkaniach w celu usunięcia usterki przez konserwatora spółdzielni. Przygotowania ze strony użytkownika mieszkania: 1. Uzgodnić termin interwencji w dziale technicznym spółdzielni (prace będą blokowane) 2. Przygotować pomieszczenie do usuwania usterki: – przewietrzyć mieszkanie (otworzyć okna), – odkazić pomieszczenie, – przygotować środki odkażające, – ograniczyć liczbę domowników w pomieszczeniu interwencji, – w czasie interwencji przebywać w maseczce lub przyłbicy. 3. Złożyć oświadczenie, że nie posiada oznak koronawirusa i nie przebywa na kwarantannie (gotowy druk przekaże konserwator).
Przygotowania po stronie spółdzielni mieszkaniowej: 1. Wyposażyć konserwatorów w środki ochrony. 2. Wyposażyć w środki odkażające.
UWAGA! W razie nie spełnienia wyżej wymienionych standardów pracownik może odmówić wykonania usługi.
Informujemy, o nowych numerach kont do opłat za mieszkanie (dostępne na nowych książeczkach lub na internetowym koncie lokatora).